Beantwoord

Openen website

  • 11 July 2020
  • 8 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik kan bepaalde websites wel openen op mijn Iphone maar niet op mijn Imac.

Ik krijg dan de mededeling: kan de website niet openen omt deze niet beveiligd is.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 July 2020, 18:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge

Goedemorgen, welkom op het Forum!

 

Kijk even of de tijd en datum van je iMac goed staat. Als die niet goed staat, kan het protocol (HTTPS) om een veilige verbinding op te zetten met de website.

Datum en tijd staan goed op mijn Imac.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Andrene, welkom hier. 

Datum en tijd staan dus goed, toch lukt het niet. Je blijft de melding krijgen? Heb je de tips van Apple zelf ook al bekeken? Lukt het daarna?

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat de sites inmiddels weer kan bereiken. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien.

Nee hoo, krijg nog steeds af en toe dezelfde melding dat de pagina niet geopend kan worden

Reputatie 7
Badge +20

Af en toe? Dus regelmatig werkt de site wel? Heb je de tips van Apple nog nagelopen? 

Ja, ik heb de tips van Apple doorgelezen en heb nu een vinkje gezet voor “Automatische proxydetectie”. Hopelijk is hiermee het probleem opgelost. Ik merk het wel aangezien het niet bij iedere website misgaat.

Reputatie 7
Badge +20

Ik hoop het ook. Want is het specifiek een website of een keer in de zoveel tijd willekeurige websites? Bij een kan je eens bij de desbetreffende site vragen. Bij willekeurige sites zit het ergens op de mac zou je zeggen. Wellicht dat Apple dan nog een idee heeft.