Beantwoord

overstap van ziggo

  • 30 July 2019
  • 6 reacties
  • 318 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Hoi!

Ik heb een paar dagen geleden her gewaagd om van ziggo naar KPN over te stappen, hier heeft een hele behulpzame jongen mij via chat mee geholpen.
Hij vertelde mij, dat hij mijn Ziggo service met ingang van 02/08/19 zou laten stoppen.
Krijg ik hier nog bericht van, dat de overstap succesvol was? Of krijg ik nog bericht van ziggo? Of stopt alles gewoon op 02/08/19?

Ow ja,
vandaag krijg ik de installatie box van KPN,
hoe kan ik eigenlijk een monteur inplannen?

En, (sorry ik ben een lastig wicht, ik weet het)
mag de apparatuur worden aangesloten vóór 02/08/19? Of niet?

Heeeeel erg bedankt!!

Groetjes,
J
icon

Beste antwoord door huistijger 30 July 2019, 11:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Jhc
Niemand is lastig hoor en van vragen word je wijs.
Je kunt de apparatuur aansluiten zodra je die ontvangen hebt.
Werkt het? dan geldt ook gelijk die dag van ingang van het abonnement.
Zo niet, dan de volgende dag nog eens proberen.
Denk je een monteur nodig te hebben?
Het is niet zo moeilijk hoor om het aan te sluiten.
Lukt het niet bel dan gratis 0800 0402.
Bedenk wel dat de monteur ook andere afspraken kan hebben en soms niet vaak direct die dag kan komen, maar dat hoor je dan wel als je belt.
Hallo @Jhc , als je de meegeleverde installatiehandleiding rustig punt voor punt volgt is het goed aan te sluiten, het is geen raketwetenschap, gewoon goed lezen en niet alles te snel willen doen.
Succes
ex-Ziggo-klant, nu tevreden Telfort-klant
Hey top voor alle reacties zo snel meteen!
Ik heb net het installatie pakket ontvangen, en dit staat er op ...

dan toch nog maar even wachten?

Een VDSL aansluiting werkt al vaak een dag of 3 eerder. Als je het (modem) aansluit merk je gauw genoeg of ie on line komt.

Een FttH aansluiting werkt niet eerder dan genoemde dag. De NTU mag je niet zelf plaatsen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Jhc, Fijn om te lezen dat je al zo goed bent geholpen. Alles is wel duidelijk zo volgens mij, anders hoor ik het graag. Als je verbinding niet online komt, kan ik het ook nog even voor je controleren. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@Jhc, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt en dat alles inmiddels online is. Anders hoor ik het graag!

Reageer