Vraag

paar vragen

  • 4 February 2020
  • 7 reacties
  • 170 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Sommige apparaten konden niet handmatig geüpdatet worden, dit is nu opgelost.

Werkt nog steeds niet. Er staat wrong password. Heb echt het juiste wachtwoord.

 

En wat is het knopje Compatibiliteitsmodus wat doet het?

 

 

 

 

En hoe zit het met de app???

 

 

^^ vragen over de experia wifi.

 

2de ding.

 

Waarom kan geen een kpn medewerker mijn experia box v10 beheren, en kan ik nooit de service tool gebruiken? Ik heb meerdere keren al een nieuwe experiabox gekregen, en een volledige reset in het kpn systeem gekregen zodat alles even leeg was (was voor een probleem op te lossen)

Waarom werkt dat niet? Ik wil trouwens de service tool gebruiken om me wifi naam en wachtwoord in het KPN systeem weer te krijgen, zodat als de experiabox gereset word er geen zorgen gemaakt hoeft te worden op de wifinaam. En zowiezo dat hoort gewoon te werken.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Waarom kan geen een kpn medewerker mijn experia box v10 beheren, en kan ik nooit de service tool gebruiken?

Toen ik nog een Experia Box gebruikte kon ik ook geen gebruik maken van servicetools.

Dat was echter omdat ik zelf verzocht had mijn IP adres te blokkeren voor het gebruik van de servictools.

Reputatie 5
Badge +6

Waarom dat dan?

 

Ik heb niks laten blokkeren na mijn weten

Reputatie 7
Badge +30

Servicetool voor SSID wijzigen werkt niet als je Experia Wifi gebruikt. Als je dit wilt, ontkoppel dan de Experia Wifi. Reset de Experia Box even via de webinterface zodat die weer de wifi doet en er een schone lei is tussen Experia Box en ons systeem. Daarna zou je de servicetool gewoon moeten kunnen gebruiken om je SSID aan te passen, en wordt dit ook opgeslagen aan onze kant. Vervolgens kun je dan de Experia Wifi even resetten en dan opnieuw aansluiten, die nemen dan de aangepaste gegevens ook weer over.

Reputatie 5
Badge +6

Oke,… En de app van de experiawifi's?

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb ondertussen in het Experia Wifi update topic een heleboel tekst geschreven over hoe dingen werken rondom de Experia Wifi. Je vraag over compatibiliteitsmodus heb ik nog geen antwoord op, maar die zal ik zodra ik dat heb ook daar beantwoorden.

 

Wat bedoel je verder met je laatste vraag over de app? Of je wel via de app de wifigegevens kunt wijzigen?

Reputatie 5
Badge +6

Bij gastnetwerk staat nog steeds binnenkort mogelijk

Reputatie 7
Badge +30

Ah, dat. De app heeft net (op de 12e) een update gekregen waarin dit aangepast is. Je kunt nu ook via de app het gastnetwerk instellen :)