Vraag

Philips Fidelio Airplay werkt niet op experiabox V10A

  • 1 November 2019
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Beste, 

 

Nadat er een monteur is geweest en de nieuwe experiabox V10A heeft geplaatst werkte alles. wat we even niet getest hadden was de Philips Fidelio Airplay box en wat ik ook doe ik krijg ook geen connectie met de experiabox. Ik heb alle reset mogelijkheden al geprobeerd van de Philips Fidelio box maar krijg geen connectie. 

 

Kan iemand mij helpen want ik heb nog nooit problemen gehad hiermee met voorgaande experia boxen. en kan alleen bedenken dat het daar aan ligt want dat is de enige verandering geweest. 

 

dank alvast!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @ljhassing, welkom! Wat balen, dit zeg.. Vindt de Experiabox de Fidelio box helemaal niet? Is het wifi kanaal misschien gewijzigd? Wil je eens kijken of je wel verbinding krijgt als je het kanaal verandert?

Hi @Marcia_ , 

 

Dank voor je reactie. Je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben dat dat het is. want kan mij herinneren dat de monteur iets zei over wijziging van wifi kanaal. Ga uitzoeken hoe ik dat moet doen.

Reputatie 7

Het gebruikte kanaal zou helemaal niets uit mogen maken.

Ik heb er dan ook een hard hoofd in dat de oorzaak daar gevonden zou kunnen worden.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @ljhassing, heb je al een werkende verbinding kunnen krijgen?