Vraag

PhotoSmart 5520 wil niet verbinden met Box 12

  • 20 January 2021
  • 5 reacties
  • 168 keer bekeken

Ik probeer mijn printer aan te sluiten op WiFi, maar dat lukt niet. De printer geeft aan dat mijn MAC address filter aan staat en dat dat t probleem is. Wat kan ik doen? Mijn vorige printer sloot ik zonder problemen aan. Ik ben niet in het bezit van een laptop

 

Ik heb nu dus exact hetzelfde probleem, krijg hem niet verbonden….

Ik heb een sagemcom kpn-box 12 en een HP Photosmart 5520 printer

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik probeer mijn printer aan te sluiten op WiFi, maar dat lukt niet. De printer geeft aan dat mijn MAC address filter aan staat en dat dat t probleem is. Wat kan ik doen? Mijn vorige printer sloot ik zonder problemen aan…

 

ik heb een Sagemcom KPN-Box 12 router en een HP Photosmart 5520 printer

 

HELP aub…. :-((

Reputatie 7
Badge +24

Er zit een bug in de KPN Box waardoor bijv ook chromecast problemen heeft. De enige optie zal denk ik zijn om te wachten totdat KPN dit opgelost heeft. Tot die tijd kun je de printer beter bekabeld aansluiten.

Reputatie 7
Badge +15

@Ric-o Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om je printer te verbinden. Wellicht dat het wel lukt door de instructie in het volgende topic te volgen? 

Sommige apparaten werken inderdaad helaas nog niet helemaal goed samen met de Box 12. 

Helaas hier hetzelfde issue met de  Sagemcom F5359 in combinatie met een HP Photosmart 5520… daar gaat m’n draadloze printert… :disappointed_relieved:

Ook bij mij geen konstante wifi verbinding tussen de KPN 12 box en de Photosmart 5520 . Wel doet de wifi het als ik mijn wifiversterker , die verbonden is aan de box, reset door deze 10 seconden uit het stopkontakt te trekken . Maar zodra je de printer dan weer uitzet is de wifi verbinding weer weg.

KPN : doe hier wat aan !