Vraag

Playstation 4 internetverbinding lukt niet

  • 9 December 2019
  • 3 reacties
  • 437 keer bekeken

Beste Kpn,

 

Ik heb pas een playstation 4 voor mijn zoon gekocht en hij wil online gamen maar ik krijg maar geen verbinding met wifi of met een vaste verbinding? Ik heb dzm in de experia box v10 aan gezet(deze stond op uit en volgens de form moet deze op aan staan) maar wat ik ook doe ik kan op een of andere manier niet online komen met de ps4… Terwijl de rest van mijn apparaten ik wel wifi en internet heb. Of moet ik bepaalde poorten open zetten? Geen idee verder.

 

Bvd,

 

Martijn


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Niemand een idee..

Niemand een idee..


Welke foutmelding geeft de PS4?

Mocht je Playstation 2e hands zijn is het mogelijk dat daar nog een vast IP in staat waardoor die geen verbinding maakt.

Reputatie 7
Badge +25

Hi Martijn, welkom. Je hebt echt geen DMZ nodig of iets dergelijks. Mijn advies is om dat uit te zetten. Als je een internetkabel in die PS4 drukt, en de andere kant in de Experia Box, dan moet je gewoon verbinding hebben. Je kan eventueel de PS4 een keer resetten indien ‘ie 2e hands is inderdaad.