Vraag

Poort 2.2.2.2.2 openen

• 17 februari 2018
  • 9 reacties
  • 525 keer bekeken

Is er een monteur die mij kan helpen met het openen van poort 2.2.2.2.2. Dit om mijn omvormer te activeren. Dit is een vraag die ik van uit zonneplan heb gekregen. Ik heb kpn gebeld maar die zeggen moet je de forum proberen. Ik weet niet hoe ik poort 2.2.2.2.2 moet openen. Dit zou op afstand door kpn gedaan kunnen worden. Maar die helpen mij niet zo verder. Heb geen verbinding met omvormer.

mvg Mark1976

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

9 reacties

Reputatie 7
Poort 2.2.2.2.2 bestaat helemaal niet, een poortnummer is een getal tussen 1 en 65536.
Daarbij komt dat je voor omvormers normaliter helemaal geen poorten hoeft te openen.
Normaliter meld je je omvormer aan bij de site van de leverancier en is daarmee alle geregeld.
Wat is het merk en type van die omvormer?
merk omvormer zeversolar type ZL2000S
Reputatie 7
Gebruik je de zevercloud app?
Is jouw omvormer aangemeld bij zevercloud?
kan app niet gebruiken geen verbinding niet binnen bereik. heb wel de app
Ik heb wel account zeversolar aangemaakt. Denk wel aangemeld
Reputatie 7
kan app niet gebruiken geen verbinding niet binnen bereik. heb wel de app
Ik heb wel account zeversolar aangemaakt. Denk wel aangemeld
Doe dan eens een screenshot van de melding in die app.
Ik moet verbinding maken met wifi. Maar omvormer wifi niet in bereik. can not connect wifi module, please connect wifi module manually.

wifi module ssid.
wifi module password

wifi reset

router ssid
routerpassword

router reset
Reputatie 7
Heb je dan ook nog geen (wifi) verbinding tussen de omvormer en de Experia Box geconfigureerd?
Kijk eens op de Experia Box op http://192.168.2.254 of je de omvormer tussen de aangesloten apparaten (DHCP cliënts) ziet staan.
Er is geen verbinding met tussen omvormer en de experia box geconfigureerd door zonneplan. En de omvormer staat niet tussen de clients
Is het al gelukt?

Reageer