Vraag

poort forwarden

  • 28 July 2019
  • 12 reacties
  • 176 keer bekeken

Badge
Sinds kort van KPN WiFi versterkers gehad
dit werkt prima super WiFi.
maar nu blijkt dat deze versterkers gebruik maken van poort 37777.
Precies dezelfde poort als mijn camera’s
nu werken deze niet meer ........

hoe is dit toch werkend te krijgen ?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Uh, dit verhaal lijkt me sterk.

Maar als dit het geval is kan ie natuurlijk altijd de poort aanpassen op de camera's.
Badge
Idd sterk verhaal, hoe groot was de kans dat dezelfde poorten gebruikt worden , maar toch echt het geval. De camera’s hangen er al 2 jaar
ben dus bang dat de installateur terug moet komen , en dat dus mij geld kost , terwijl de KPN
Wifi versterkers de boosdoeners zijn ........
pffffff nu 2 maanden KPN , eerst geen normaal WiFi , nu werkt de rest in huis niet meer
De forwards van de Experia wifi, als dat de boosdoeners zijn,die in de Experiabox worden gemaakt kan je gewoon verwijderen ze functioneren er niks minder door. Als je weet hoe je op de experiabox kan inloggen hoeft hier niemand voor te komen.
Badge
Ik heb een V10a , inloggen lukt wel
maar dan , wat aan of juist uit zetten ?
Thx alvast
Badge
Al eerder geprobeerd de forwarding Vd versterkers weg te halen , maar ze worden automatisch weer terug gezet ,,,,,raar
Reputatie 7
Badge +28
Kun je eens een screenshot maken van de huidige forwards @Nekafnut?

Voor verschillende KPN apparaten worden portforwards ingesteld voor beheer op afstand. Als een poort al in gebruik is wordt een ander poortnummer gekozen. De meeste portforwards die door ons worden ingesteld zitten in de 9000-range. Daarom ben ik heel benieuwd wat hier precies mis gaat.
Badge

Badge
hierbij de screenshot , ik hoop dat dit enige duidelijkheid verschaft 🤔🥴
Het adres *.*.*.150 dat is bijna zeker een ExperiaWifi de eerste aangesloten krijgt standaard dit adres. De andere *.*.*.152 zal de 2e ExperiaWifi zijn.
Via edit kan je ze eventueel zelf in 90001 en 90002 veranderen.
Badge
Als je alles aanpast/ goed instelt gaat het goed, maar als de stroom van de versterker er even af is maakt hij vanzelf weer de oude poorten aan : dus weer probleem 😢😡
Klopt zodra het ingesteld is absoluut nooit meer de stroom er af dat aanmaken van de forwards is gewoon iets wat mij tegenstaat. Het is vreemd dat niet de ook door joran verwachte forward is gemaakt.
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben er nog niet helemaal uit waarom specifiek deze poorten gebruikt worden. Het zal geen toeval zijn dat ze eerder werden gebruikt door de camera's. Werken de camera's wel als je die op een andere poort zet?

Reageer