Beantwoord

poort forwarding

• 25 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik poort forwarding kan doen zodat ik in mijn vakantie mijn internet kan benaderen?
alcvast bedankt
icon

Beste antwoord door Jorrit 27 augustus 2018, 17:12

Hi Ludo, meer uitleg over portforwarding en hoe je dit instelt vind je in dit topic van onze wjb. 🙂 Je geeft aan dat je op vakantie gaat en dat je jouw internet wil benaderen. Kan je aangeven hoe je dit precies voor je ziet? Wat wil je precies doen of hoe wil je dit gebruiken? Dan denk ik graag met je mee hoe dit in te richten is.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Op dit forum staat een goede uitleg over de Experiabox V10 geschreven door Robin Flikkema.

http://forum.kpn.com/t5/Internet/Experia-Box-v10-Veelgestelde-vragen/m-p/344379#09

Succes
Reputatie 4
Badge +6
Hi Ludo, meer uitleg over portforwarding en hoe je dit instelt vind je in dit topic van onze wjb. 🙂 Je geeft aan dat je op vakantie gaat en dat je jouw internet wil benaderen. Kan je aangeven hoe je dit precies voor je ziet? Wat wil je precies doen of hoe wil je dit gebruiken? Dan denk ik graag met je mee hoe dit in te richten is.
hi jorit
ik wil een camera beelden bekijken op vakantie
mvg Lufo
Reputatie 4
Badge +6
Duidelijk! Dan kun je uit de voeten met het topic wat ik je heb aanbevolen denk ik. Heb je daar al een begin mee gemaakt? 🙂
Dank je daar ga ik morgen aan beginnen

Reageer