Beantwoord

poort openzetten voor IP camera

• 17 november 2017
  • 3 reacties
  • 197 keer bekeken

Ben al twee dagen bezig om mijn IPcamera te installeren, lukt alleen via wiffi. Ik kan met geen mogelijkheid een poort open zetten. Moet ik nu overstappen naar een andere provider.?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 17 november 2017, 12:56

Hoi,

Je kan sowieso overstappen. Je kan ook gewoon even de screenshots van de forwardings plaatsen en dan kijken we even wat er fout is.

Verder mis ik info over het type Experiabox dat je gebruikt. Gebruik je daarnaast wel je extern IP in de app?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je kan sowieso overstappen. Je kan ook gewoon even de screenshots van de forwardings plaatsen en dan kijken we even wat er fout is.

Verder mis ik info over het type Experiabox dat je gebruikt. Gebruik je daarnaast wel je extern IP in de app?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi! Welkom op het forum!

Ben je er nog uitgekomen? Ik weet uit ervaring dat Robin je hier prima bij kan helpen. Hoogstwaarschijnlijk is jouw camera prima werkend te krijgen met de KPN diensten. Op onze modems zit de mogelijkheid om poorten te forwarden. Als je Robin aan wat screenshots kan helpen zal hij je ongetwijfeld tekst en uitleg geven 🙂
Ik gebruik de volgende stappen voor mijn IP HD-beveiligingscamera's. Ik hoop dat het je zal helpen om.
Klik op het tabblad GEAVANCEERD op Beveiliging, vervolgens op Firewallregels en vervolgens op Aangepaste service toevoegen
Voer een naam naar keuze in voor deze poort, het protocol (TCP of UDP) en het poortnummer voor de IP-camera.
Klik op Toepassen.

Reageer