Beantwoord

poorten open voor omvormer

  • 5 May 2020
  • 4 reacties
  • 155 keer bekeken

Wij zijn klant bij jullie

Gisteren hebben  de monteurs zonnepanelen op het dak gelegd, het werkt allemaal goed. De monteur zei: U moet even KPN bellen dat ze de poorten open zetten voor de omvormer dat het uitgelezen kan worden. Ik dacht nou dat doe ik even.

Zegt een mevr van kpn dat moet u zelf doen op de pc. Ik zei hoe dan,ik kan een email sturen en lezen.maar dat weet ik niet.

Kan iemand mij helpen

admin: eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door wjb 5 May 2020, 14:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Er hoeven helemaal geen poorten open gezet te worden voor die omvormer.

Altijd weer hetzelfde smoesje als ze er zelf niet uit komen.

Het enige wat je moet doen is jouw omvormer aanmelden op de portal van de leverancier en that's it, niks niet poorten open zetten.

 

Wat is het merk van die omvormer?

Heeft de omvormer al wel verbinding met jouw thuisnetwerk?

Hallo @Doerak15 , die juffrouw van KPN heeft een beetje gelijk, die zonnepaneelmonteurs dienen e.e.a werkend op te leveren, als het niet (goed) werkt, niet betalen.

Mijn buurman had 2 jaar terug door een gerenommeerd bedrijf zonnepanelen laten installeren en hebben het ook keurig via een werkende wifi-verbinding naar huis opgeleverd, de zonnepanelen zijn gemonteerd op zijn garagedak en in de garage zit alle techniek.

Ik ben ook wel benieuwd wat er nu precies aan de hand is.

Informeren bij de leverancier zou ik zeggen, per email en dan het antwoord hier plaatsen, dan kunnen we meedenken.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Doerak15, welkom! Is het inmiddels gelukt met de omvormers? We lezen hier vaker dat klanten naar ons verwezen worden, maar helaas moet je inderdaad echt bij de leverancier zijn! Hopelijk komen jullie er samen uit :-).