Beantwoord

poorten open zetten op router

  • 1 December 2018
  • 4 reacties
  • 8503 keer bekeken

Ik heb al maanden een probleem met mijn NAT-type. Als ik online met vrienden in een PS-Party wil communiceren, krijg ik een error dat dit niet mogelijk is vanwege mijn NAT-type. Ik weet dat meer mensen dit probleem hebben, en dus heb ik op het internet rongekeken naar oplossingen. Op de website van PlayStation stond dat ik de poorten TCP: 80, 443, 3478, 3479, 3480 en UDP: 3478, 3479 op mijn router open moest zetten. Hoe moet ik dat doen?

Mijn PS4 is via een internetkabel aangesloten op een versterker (Sitecom) en die is dan weer aangesloten op Experia Box v10
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 3 December 2018, 14:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Max, welkom hier. Heel irritant dat het niet echt wil lukken met de PS-Party. Die Sitecom, is die bekabeld aangesloten op de V10? Ik hoop het wel. Heb je de PS wel eens direct op de V10 aangesloten?

Je hebt eigenlijk 2 opties. Je kan kan poorten gaan openen op de V10. Hier lees je hoe dat werkt: Experia Box v10 - Veelgestelde vragen.
De andere (makkelijkere) optie is om UPnP aan te zetten in de V10 (en dan niet ook nog handmatig poorten openen).
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb geen reactie meer van je gezien Max dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Sorry voor de late reactie, maar dit heeft inderdaad enorm geholpen. Ontzettend bedankt
Reputatie 7
Badge +25
Geen probleem! Fijn dat het heeft geholpen. 🙂