Beantwoord

Poorten openen Experiabox v10

  • 8 januari 2018
  • 4 reacties
  • 162 keer bekeken

We hebben sinds een tijdje geen toegang meer via extern netwerk op onze ip camera. Wel via ons thuisnetwerk. Na veel zoeken naar de reden via www.yougetsignal.com gezien dat er geen enkele poort openstaat van onze experiabox. Ook bijv gewone poort 80 niet. Hoe lossen we dit op?
icon

Beste antwoord door HLagarde 13 januari 2018, 16:33

Hoi HLagarde, welkom op het forum! Vervelend dat het niet meer werkt. 😞 Robin stelt inderdaad een goede vraag: kun je een screenshot plaatsen van hoe de forwarding nu in jouw Experia Box staat?

Meer info over het instellen van een port-forwarding vind je in dit topic: [Port-forwarding & UPnP: Wat, waarom en hoe?
gelukkig al opgelost, dank
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Screenshot van de forwarding?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi HLagarde, welkom op het forum! Vervelend dat het niet meer werkt. 😞 Robin stelt inderdaad een goede vraag: kun je een screenshot plaatsen van hoe de forwarding nu in jouw Experia Box staat?

Meer info over het instellen van een port-forwarding vind je in dit topic: [Port-forwarding & UPnP: Wat, waarom en hoe?
Hoi HLagarde, welkom op het forum! Vervelend dat het niet meer werkt. 😞 Robin stelt inderdaad een goede vraag: kun je een screenshot plaatsen van hoe de forwarding nu in jouw Experia Box staat?

Meer info over het instellen van een port-forwarding vind je in dit topic: [Port-forwarding & UPnP: Wat, waarom en hoe?
gelukkig al opgelost, dank
Reputatie 7
Badge +22
Kijk aan, goed om te horen! 🙂

Reageer