Beantwoord

Poorten verwijderd na omzetten op glasvezel

  • 5 June 2020
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

We zijn in de wijk omgegaan naar glasvezel. In verband met het Corona virus mocht de monteur niet komen om de omzetting thuis te doen dus werd er een doe het zelf pakket gestuurd. Met telefonische ondersteuning is door mij alles omgezet en de medewerker van KPN heeft op afstand gecontroleerd of alles werkte. So far so good.

Een dag later de eerste melding dat mij  NAS niet meer kon synchroniseren.  Ook werkte mijn alarmsysteem niet meer en was het Domotica systeem niet meer te benaderen via de app.

De installateur heeft mijn alarm systeem weer operationeel gekregen maar de rest werkt nog niet. De installateur gaf aan de storing door KPN te laten verhelpen omdat ze een back-up hadden moeten maken voordat ze de reset hebben uitgevoerd. 

Kan iemand mij helpen hoe in mijn NAS en Domotica weer operationeel kan krijgen?

icon

Beste antwoord door wjb 13 June 2020, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Robin12345 . Welkom op het forum.

Helaas kan ik je daar niet bij helpen. Wie heeft het oorspronkelijk ingesteld? 

Wat voor NAS en Domotica heb jij in huis en welke experiabox heb jij?

@Nick83 en @wjb hebben veel expertise op dit gebied. Wie weet hebben zij goede tips. 

Reputatie 7

Welke Experia Box heb je?

Is dat een nieuwe Experia Box of had je die al?

Als het een nieuwe is, heb je dan de benodigde port-forwardings weer ingesteld?

En last but not least, je gebruikt toch wel je nieuwe publieke IP adres om jouw NAS en Domotica te benaderen.

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â