Beantwoord

Poorten voor C4FM (Wires-x) niet open te krijgen. 46100 t/m46122.

  • 21 November 2019
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik krijg de poorten van een ZTE H369A 46100 t/m 46122 niet geopend. Heeft het wel gedaan. Na het proberen van het aansluiten van een NAS (wat niet gelukt is) krijg ik de poorten niet meer open. Ik kan wel ontvangen. Port Check zegt, alleen, node control is ok. Er moet automatische UPnP plaatsvinden. Het Ip adres voor de gebruikte computer is 192.168.2.12. APP lijst wordt niet gebruikt. Wie weet raad?

icon

Beste antwoord door PA0JAZ 12 December 2019, 00:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey PA0JAZ, welkom! Je geeft aan dat het wel gewerkt heeft. Hoe merk je nu dat het niet meer werkt? Wat is er veranderd tussen toen het nog wel werkte en nu?

 

Erik,

De poorten zijn weer open. Ik heb het zelf gevonden. Waarschijnlijk zijn er bij het aansluiten van de NAS parameters veranderd. Vermoedelijk een verkeerd Ip adres. Ook stond de DHCP server uit. Ik heb het juiste Ip adres gevonden en  DHCP ingeschakeld . De AppList wordt niet gebruikt. Wires-x staat daar wel in. Via status van Ehternet  (control panel) de juiste gegevens ingegeven. Als alles goed staat worden de poorten automatisch door het wires-x software programma bij installatie van het programma geopend. Ik heb een reset via het ZTE H369A programma gegeven (dus niet aan de router) en toen werkte het weer. Bedankt voor de reactie……………………..

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen dat het weer werkt en bedankt dat je aangeeft wat je gedaan hebt. Dat is fijn voor meelezers :)