Beantwoord

Port forward

• 1 december 2017
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb de zte h369a en probeer port 8080 de deur uit te krijgen, server is up en running en werkt inderdaad ook, alleen buitenshuis werkt de internetradio niet, volgens shoutcast word poort 8080 geblokkeerd door NAT / firewall in het modem, met m'n vorige modem werkte het wel, wat moet ik doen??
Portforwarding app toewijzing enzo heb ik al gedaan

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 1 december 2017, 12:24

Op een 1 of andere vage manier werkte hij gisteravond niet maar nu wel, mocht dit weer gebeuren zou ik voor de zekerheid willen weten hoe dat kan en hoe ik nat kan toewijzen op poort 8080, sowieso vreemd dat je t nu wel doetDe forwarding is goed. En verkeer wat de vanaf het internet de Experiabox bereikt op poort 8080 zal dus naar 192.168.2.43 gaan
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Lokaal werkt ie dus?

Heb je foto's van de forwardings?

Robin
Ja lokaal werkt ie prima
Op een 1 of andere vage manier werkte hij gisteravond niet maar nu wel, mocht dit weer gebeuren zou ik voor de zekerheid willen weten hoe dat kan en hoe ik nat kan toewijzen op poort 8080, sowieso vreemd dat je t nu wel doet
Reputatie 7
Badge +30
Op een 1 of andere vage manier werkte hij gisteravond niet maar nu wel, mocht dit weer gebeuren zou ik voor de zekerheid willen weten hoe dat kan en hoe ik nat kan toewijzen op poort 8080, sowieso vreemd dat je t nu wel doetDe forwarding is goed. En verkeer wat de vanaf het internet de Experiabox bereikt op poort 8080 zal dus naar 192.168.2.43 gaan

Reageer