Vraag

Port forwarden experia v10a

  • 21 January 2022
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik heb filmpjes gekeken op internet, forums doorgelezen maar ik kom er niet uit. Ik heb een miner die een lage rate heeft en daarvoor wil ik mijn hotspot out of relay halen. Dat moet ik doen door port forwarding in te stellen maar daar kom ik niet uit, en ik heb al veel geprobeerd. 

Het nummer dat toegevoegd moet worden is 44158. Kan iemand mij helpen alsjeblieft? Ik word er een beetje moedeloos van. Uiteraard alvast heel erg veel dank! Reactie en hulp wordt zeer gewaardeerd.

 

groet!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @LouisaLOM . Welkom op het forum.

Als ik dat screenshot zo bekijk zet je daar de poort open. Zowel voor TCP als UDP.  Je doet dit voor een apparaat dat ip adres 192.168.2.2 heeft. (heb je dat ook gecontroleerd?)

Wat gebeurt er als je daarna op save drukt?

Hoi Erik! Bedankt voor je antwoord. Ik heb gezocht op internet hoe ik het IP adres van mijn miner moet opzoeken. Dat lukt me niet omdat de functionaliteiten in de filmpjes niet staan weergeven in mijn app. Maar ik heb wel een sterk vermoeden dat dit hem is. Ik heb nml 3 IP adressen verbonden aan mijn modem waarvan ik er 2 kan achterhalen (1 is van mijn laptop, 1 is van mijn mobiel). Als ik op enter druk dan wordt er een regel aangemaakt. 

Ik heb nu alleen TCP aangeklikt. Ik vraag me af of ik dezelfde codes moet invullen bij private port en public port. Wat denk jij? Bij UDP hoorde blijkbaar een andere code (1680). Hoor graag:) dank alvast!

Kun je mij vertellen welke poorten er precies open moeten en op welk protocol?

Ja ze geven aan TCP en dan 444158 als code. Hier heb ik een site waar het opstaat: The Complete Guide on How to Fix a Relayed Helium Miner Hotspot | by Alpine Capital Markets | Alpine Capital Markets | Nov, 2021 | Medium

Wat je op je eigen screenshot laat zien is dan eigenlijk prima. Zo zet je die poort open.

Hetzelfde kun je doen met die twee andere poorten. Gewoon nog 2 regels eronder waarbij je alleen de getallen aanpast.  Weet je écht zeker dat die miner het ip adres heeft wat je hier aangeeft?