Vraag

Port forwarden met wifi versterker

  • 27 June 2021
  • 27 reacties
  • 340 keer bekeken

Hallo,

 

Ik wil graag mijn minecraft server port forwarden maar ik heb nog 1 laatste probleempje:

ik heb een wifi versterker en ik weet niet hoe en wat ik dan moet port forwarden.

 

Alsjeblieft help me.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je hoeft en je kan geen poorten forwarden op een versterker.

hoe moet ik dan mijn poort openen?

ik heb het al geprobeerd maar het zegt telkens port closed.

 

 

Reputatie 7

Herstart jouw V10, zorg dat de Minecraft toepassing draait en dat de firewall inkomend open staat voor TCP poort 25565.

Bedankt! nog een laatste vraag: hoe kan je de firewall open zetten voor tcp poort 25565 specifiek?

 

 

Reputatie 7

nog een laatste vraag: hoe kan je de firewall open zetten voor tcp poort 25565 specifiek?

Dat doe je in de firewall van die computer waar Minecraft op draait.

Reputatie 7

wat je bedoel je met de minecraft toepassing btw?

Je draait toch Minecraft op een computer (server) want waarom zou je anders poorten willen forwarden?

 

 

jazeker, 

 

ik heb ook de v10 herstart en de firewall staat op open maar de poort is nogsteeds niet open.

Reputatie 7
Badge +24

Werkt het lokaal wel?

weet ik niet. ik ben er net ook achter gekomen dat er ook een netgear switch onder mijn router zit. maakt dit heel veel uit?

Reputatie 7
Badge +24

weet ik niet. ik ben er net ook achter gekomen dat er ook een netgear switch onder mijn router zit. maakt dit heel veel uit?

Nee.

Zorg eerst eens dat het lokaal vanaf een andere pc werkt. Dan heb je niets met port forwarding te maken.

ik heb een localhost gestart via mijn eigen pc. via een laptop heb ik ook minecraft opgestart maar ik weet niet hoe ik via die laptop de localhost moet joinen van mijn pc.

Reputatie 7
Badge +24

Je moet vanaf de laptop verbinden met 192.168.2.18. Hetzelfde LAN ip als wat je in de Experiabox gebruikt bij port forwarden. 

heb ik nu gedaan maar dan zegt het. can't connect to server

Reputatie 7
Badge +11

Dan zijn de port forwardings niet het issue, anders zou het intern ook moeten werken. Ik gok dat die poort niet toegelaten wordt door de firewall. Op welk besturingssysteem draait de server?

 

wat bedoel je met besturingssysteem. als je een bepaalde computer bedoeld heb ik windows 10

ik heb nu een regel gemaakt in windows defender firewall waarbij poort 25565 toegestaan is bij alles

maar de poort is nogsteeds dicht zecht een portchecker

Reputatie 7

ik heb nu een regel gemaakt in windows defender firewall waarbij poort 25565 toegestaan is bij alles

maar de poort is nogsteeds dicht zecht een portchecker

Wat is het IP adres van die Minecraft server?

Kan je een screenshot posten van de instellingen in die firewall voor het doorlaten van die poort.

het ip van de minecraft server is toch mijn ipv4 adres?

ik zal een ss sturen van de instellingen in de firewall van het doorlaten van de poort

 

 

 

moet ik nog meer laten zien dan dit? of is het zo denk je goed?