Beantwoord

port forwarding 25565 minecraft

• 13 februari 2017
  • 10 reacties
  • 306 keer bekeken

hallo iedereen ik probeer voor het spel minecraft een server te maken op mijn pc maar nu moet ik port 25565 (port van minecraft) alleen dat lukt niet
ik heb een experia box v9 h368n zte
ik heb alles geprobeerd wat ik allemaal kon vinden.
ik heb met de router ingelogd stappen gedaan zoals het op youtube en op de kpn forums stond gedaan. ook heb ik een nieuwe regel gemaakt in de firewall die de poort toelaat maar ik sta nog steeds offline.
ik heb beide tcp en udo geprobeerd maar hij blijft offline.
het zou geweldig zijn als iemand mij hiermee helpt.

Mvg. Ronny Blom
icon

Beste antwoord door ronnyblom2323421 13 februari 2017, 17:24

Laat maar hij is nu in 1 keer open gelukkig heb 3 port scanners gebruikt het is nu allemaal succes dus als het goed is kunnen anderen er nu op

Harstikke bedankt
Mvg R Blom
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Heb je screenshots van de forwarding? Het is nu nogal lastig te raden waar je precies de fout in bent gegaan.

Wat is "ik sta nog steeds offline"?
Ik ben momenteel niet thuis maar heb het op verschillende manieren getest telkens weer hetzelfde een time out
Stuur wel screenshots als ik thuis ben
Reputatie 7
Badge +30
Ik ben momenteel niet thuis maar heb het op verschillende manieren getest telkens weer hetzelfde een time out
Stuur wel screenshots als ik thuis ben

Top! ik ben erg benieuwd!

Ik neem aan dat je lokaal wel kan verbinden?

Die time out krijg je in de Minecraft client?
Mee op tests waarmee ik de port kan zien
Reputatie 7
Badge +30
Mee op tests waarmee ik de port kan zien
Op welke vraag is dit precies een antwoord? Daarnaast zijn die tests eigenlijk troep, maar in het geval van Minecraft kan het nog wel werken. Je moet er alleen om denken dat tijdens die test de server draait en klaar is om spelers te accepteren.
Ik heb het meerdere keren in minecraft geprobeerd met de server aan en ook beide ipv4 en je ip als je op ipchicken kijkt, met de port erachter en er zonder maar blijf timed out in mc ook via meerdere port checkers maar hij staat altijd nog offline. Een vriend van mij kan me ook niet joinen dan krijgt hij timed out
Laat maar hij is nu in 1 keer open gelukkig heb 3 port scanners gebruikt het is nu allemaal succes dus als het goed is kunnen anderen er nu op

Harstikke bedankt
Mvg R Blom

Harstikke bedankt
Mvg R Blom
laat maar hij is nu in 1 keer open gellukkig hopelijk heb ik nu geen problemen met mc zelf
harstikke bedankt
Mvg Ronny Blom
Het is al opgelost heb via skype mijn port geopend nu kunnen port checkers my online zien
Harstikke bedankt
Mvg Ronny Blom

Reageer