Beantwoord

Port forwarding camera's instellen Experia Box

• 25 april 2018
  • 62 reacties
  • 1547 keer bekeken

Toon eerste bericht

62 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Ik zie nu deze waarden met wifi aan
Reputatie 7
Badge +30
Je kan die WLAN gewoon wijzigen ja, dat je niet kan inloggen komt omdat de forwarding nog niet is ingesteld, maar om die in te stellen moet het apparaat eerst een DHCP Binding of statisch IP hebben.
Reputatie 3
Badge +4
Heeft nu statisch ip, en het WLAN adres geforward, maar kon niet bereiken via mobiel. Dien ik dan de LAN te forwarden?
Reputatie 7
Badge +30
Heb je een screenshot van dat "wlan adres geforward" je moet het WLAN adres gebruiken als ie draadloos is aangesloten.
Reputatie 3
Badge +4
Ga vanmiddag screenshot van de WLAN forwarding maken
Reputatie 3
Badge +4
Thuis met wifi kan ik zowel bij 109 als 64 inloggen, maar buitenhuis geen van beiden.
Reputatie 7
Badge +30
Top. Als het goed is kan je nu met je externe IP-adres(!) de camera op 109 benaderen. Je externe IP adres vind je onder status op de Experiabox
Reputatie 3
Badge +4
Top, hij doet het. Zometeen de andere camera doen #kaniknuzelf 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Nou, niet dat ik geen vertrouwen in je heb, maar je kan niet dezelfde forwarding gebruiken omdat per IP adres maar 1x een poort beschikbaar is per protocol. Je zal dus die 2e camera op een andere poort moeten draaien
Reputatie 3
Badge +4
Wil de andere camera aanpassen (naar 108 bijvoorbeeld), of bedoel je 8666 ipv 8000(bijvoorbeeld)?
Is het vanaf buiten alleen op deze manier (externe emailadres) mogelijk om de camera te benaderen?
Reputatie 7
Badge +30
Je kan extern alleen je externe ip adres gebruiken inderdaad, niet de 192.168.-adressen

Ik bedoel niet het IP aanpassen (e.g. 108 als IP) maar de poorten.
Die kan je op 2 manieren wijzigen:
OF onder het kopje poort op de camera, en dan elke poort +1. En bijbehorende forwarding
OF een nieuwe forwarding maken waarbij je mapping toepast, daarbij kan het zijn dat je in de app/website nog wat aan moet passen omdat niet alles direct werkt of dat het simpelweg niet werkt omdat de mogelijkheid om het aan te passen er niet is.
Reputatie 3
Badge +4
Had even wat problemen met de wifi verbinding van de camera maar na de reset ging het goed.
Heb voor een nieuwe forwarding gekozen en het is gelukt.

Hartelijk dank

Reageer