Beantwoord

Port Forwarding Experiabox V10 Minecraft

  • 16 August 2019
  • 10 reacties
  • 1449 keer bekeken

Goedemiddag,

Voor mijn jongere broertje wil ik graag een minecraft server hosten.
Nu weet ik dat ik dan poort 25565 moet Forwarden. Dit heb ik nu al een aantal keer geprobeerd, maar bij de check blijkt dat deze nog steeds gesloten en of gefilterd is. Nu heb ik dit forum al afgezocht, maar kan geen oplossing vinden, nu hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.

de PC welke zal hosten heb ik een statisch IP adres gegeven: 192.168.2.19

Iemand die mij hierbij zou kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door Visical 16 August 2019, 13:42

Bekijk origineel

10 reacties

probleem gevonden: Windows defender hield alles tegen.....
redelijk het schaamrood op je wangetjes gekregen door Windows Defender
Badge
Wat heb je gedaan in Windows Defender om het wel te lukken? Hier lukt het nog steeds niet
Reputatie 7
Badge +21
@Visical, zou je nog kunnen aangeven wat je hebt aangepast zodat @RoyKlasens dit ook kan testen? 🙂
Ik heb heel windows defender uitgeschakeld! kon hem er niet doorheen laten en defender aanhouden
Badge
Ik heb heel windows defender uitgeschakeld! kon hem er niet doorheen laten en defender aanhouden
Had ik laatst ook gedaan en nog wou het me niet lukken.
Reputatie 7
Ik heb heel windows defender uitgeschakeld! kon hem er niet doorheen laten en defender aanhouden
Oei, dat is niet best.
Ik neem aan dat je niet Windows Defender maar de Windows Firewall bedoelt en het is voor de beveiliging van jouw computer cruciaal om dat ding aan te laten staan.
Wat je moet doen is een rule in de firewall aanmaken die inkomend poort 25565 door laat.
Badge

Ik heb heel windows defender uitgeschakeld! kon hem er niet doorheen laten en defender aanhoudenOei, dat is niet best.
Ik neem aan dat je niet Windows Defender maar de Windows Firewall bedoelt en het is voor de beveiliging van jouw computer cruciaal om dat ding aan te laten staan.
Wat je moet doen is een rule in de firewall aanmaken die inkomend poort 25565 door laat.

Dit heb ik dus ook al gedaan en nog kom je er van buitenaf niet op de server.
Reputatie 7
Dit heb ik dus ook al gedaan en nog kom je er van buitenaf niet op de server.
Plaats dan eens screenshots van de port-forwarding voor jouw Minecraft server die je op de Experia Box gemaakt hebt?
Badge

Dit heb ik dus ook al gedaan en nog kom je er van buitenaf niet op de server.Plaats dan eens screenshots van de port-forwarding voor jouw Minecraft server die je op de Experia Box gemaakt hebt?


Hier 3 screenshots van de instellingen die ik heb gewijzigd in mijn Router

Reputatie 7
Badge +24


Ik heb heel windows defender uitgeschakeld! kon hem er niet doorheen laten en defender aanhoudenOei, dat is niet best.
Ik neem aan dat je niet Windows Defender maar de Windows Firewall bedoelt en het is voor de beveiliging van jouw computer cruciaal om dat ding aan te laten staan.
Wat je moet doen is een rule in de firewall aanmaken die inkomend poort 25565 door laat.
Dit heb ik dus ook al gedaan en nog kom je er van buitenaf niet op de server.

Je moet het eigenlijk ook gewoon op Linux draaien... 😜

Reageer