Beantwoord

Port forwarding Huawei modem Internet Buitengebied; hoe dan?

• 1 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 1078 keer bekeken

Reputatie 1
Op de router laat ik bepaalde poorten naar bepaalde lokale ip-adressen verwijzen. Maar in de praktijk werkt het niet. Exact dezelfde instellingen werkten prima met hetzelfde type modem met mijn T-Mobile 4G abonnement dus die instellingen kloppen. Bij T-Mobile moest ik op het modem een ander profiel activeren om de port-forwarding te kunnen gebruiken. Hoe activeer ik dit bij KPN?

Met Dank & Groet!
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 1 augustus 2017, 16:53

Hoi,

Je kan de APNs toch aanpassen? Kan je die eens wijzigen naar advancedinternet?

Hoi,

In de Huawei router kan je ook APNs wijzigen. Hier kan je kiezen ook vooraf gedefinieerde profielen maar ook zelf één toevoegen.
Als je zelf een toevoegt, vul dan advancedinternet in als APN. Daarna kan je denk ik wel die poorten forwarden.

Ik heb helaas geen screenshots of uitgebreide uitleg omdat ik zelf niet zo'n modem in de buurt heb. Sorry. Als je er niet uit komt maak dan even een screenshot waar je vast zit dan kijk ik of ik je verder helpen kan!

Robin
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je kan de APNs toch aanpassen? Kan je die eens wijzigen naar advancedinternet?

Hoi,

In de Huawei router kan je ook APNs wijzigen. Hier kan je kiezen ook vooraf gedefinieerde profielen maar ook zelf één toevoegen.
Als je zelf een toevoegt, vul dan advancedinternet in als APN. Daarna kan je denk ik wel die poorten forwarden.

Ik heb helaas geen screenshots of uitgebreide uitleg omdat ik zelf niet zo'n modem in de buurt heb. Sorry. Als je er niet uit komt maak dan even een screenshot waar je vast zit dan kijk ik of ik je verder helpen kan!

Robin
Reputatie 1
Perfect! Precies wat ik zocht; M'n Plex server is weer benaderbaar, en ik kan m'n andere servers ook weer gewoon vinden. Mijn dank is groot :D

Met groet,

S.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Helemaal top! Als er in de toekomst iets is weet je het forum te vinden!

Robin

Reageer