Beantwoord

Port forwarding niet direct actief?

• 23 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Hallo!

I.v.m. het op 4g bekijken van mijn IP camera's Port Forwarding getracht in te stellen op mijn V10. Één camera is gelukt. Ik heb in de instellingen van de V10 twee poorten open gezet en gekoppeld aan het IP adres van de camera. Dat werkte eerst niet. Vandaag checkte ik, met de wanhoop nabij, of de poorten wél open staan. Nu opeens staan de twee poorten die ik open heb gezet in de V10 opeens wél open!

Ik direct alles precies hetzelfde ingesteld voor mijn 2e IP camera (twee andere poorten open gezet en het IP adres van camera 2 gekoppeld). Wat denk je? Niks! Alle twee de poorten blijven gesloten :S. Opnieuw opstarten van de V10 haalt niets uit. App ontkoppelen van het IP adres in de V10 ook niet.

Hellup!
icon

Beste antwoord door Klusbroek 23 oktober 2018, 20:35

Ik ben er achter waar het door komt. De internal port van de camera had ik aangepast. De external port niet. Als die instelling niet klopt neemt de modem het niet over of accepteerd het niet o.i.d. Kennelijk had ik het bij die andere camera wel gedaan. Stom eigenlijk. Wel bedankt voor je reactie Joran.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Klusbroek, vreemd dat dit zo moeilijk gaat. Welk merk+type IP camera gebruik je? Kun je een screenshot van de instellingen in de V10 sturen?
Ik ben er achter waar het door komt. De internal port van de camera had ik aangepast. De external port niet. Als die instelling niet klopt neemt de modem het niet over of accepteerd het niet o.i.d. Kennelijk had ik het bij die andere camera wel gedaan. Stom eigenlijk. Wel bedankt voor je reactie Joran.
Reputatie 7
Badge +28
Kan gebeuren! Belangrijkste is dat het weer werkt 🙂

Reageer