Beantwoord

Port Forwarding v10 experia box

• 28 december 2017
  • 1 reactie
  • 429 keer bekeken

Hallo,

Ik ben sinds een tijdje weer aan het gamen geslagen, en nu zit ik met een probleem. Ik ben sinds begin november de nieuwe call of duty gaan spelen op de Playstation 4. In public games heb ik geen enkel probleem, maar toen ik sinds 1 December ranked play ging spelen, ging er iets mis. Ik heb dezelfde problemen bij een spel zoals Dead by Daylight. Mijn internet staat op Nat type 2 ( Moderate ), en ben verbonden met een kabel. Bij bepaalde games kreeg ik constant het bericht ( Disconnected, lost connection to host ). Ik dacht dat andere mensen hier ook last van hadden, en dat er iets mis was met de spellen. Nu kwam ik er dus achter dat het kwam doordat mijn internet op moderate staat. Nu heb ik al een keer mijn upnp aan gezet, en vervolgens stond hij een dag op open. Volgende dag was hij weer Moderate. Ik heb mijn DMZ aangezet, precies het zelfde verhaal. Nu besloot ik dus toch maar om te proberen de poort open te zetten. Ik ben alleen totaal niet handig met computers en internet. Als ik naar mijn modem browser ga en inlog, kan ik naar instellingen gaan en naar ipv4 Port forwarding. Daarna ga ik naar 'Application configuration' en daar heb ik dan een UDP poort gemaakt. Maar als ik vervolgens naar " Maak nieuw item " ga, geeft het me niet de optie om een apparaat te kiezen. Ik kan alleen maar een ip adress invoeren voor de LAN Host. In de handleiding die ik op internet heb gezien, staat er dat je het apparaat moet kunnen kiezen ( In mijn geval dus de playstation ). Kan iemand mij hier mee helpen, heb namelijk geen flauw idee wat te doen. Mijn internet was dus een paar dagen open, en kon zonder problemen spelen. Ik wil nu niet weer op moderate blijven.

Met vriendelijke groet,
Hidde
icon

Beste antwoord door Erwin_ 2 januari 2018, 14:55

Hoi Eddie. Zo te lezen was je al een flink eind op weg.
KPN biedt geen ondersteuning op deze functies. Er zijn echter genoeg wizards op het forum die je hier bij kunnen helpen. Ik hoop dat door mijn antwoord jouw topic opnieuw onder de aandacht komt. Anders kun je altijd nog een zoek opdracht doen. 'Portforward' en 'ps4' zouden je een rijk assortiment aan topics moeten opleveren.
Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hoi Eddie. Zo te lezen was je al een flink eind op weg.
KPN biedt geen ondersteuning op deze functies. Er zijn echter genoeg wizards op het forum die je hier bij kunnen helpen. Ik hoop dat door mijn antwoord jouw topic opnieuw onder de aandacht komt. Anders kun je altijd nog een zoek opdracht doen. 'Portforward' en 'ps4' zouden je een rijk assortiment aan topics moeten opleveren.
Succes!

Reageer