Port Forwarding V10. Poorten niet open
Het instellen van port forwarding op de Experiabox v10 is op zich geen probleem, alleen gaan de poorten met geen mogelijkheid open. Wat doe ik verkeerd?? Wie kan mij verder helpen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Bij controle met een poort checker blijkt poort vanaf buiten de LAN gesloten. Het gekoppelde programma is ook niet te bereiken.
Ja, heb op de firewall dezelfde poorten opengezet, maar geen contact van buiten het netwerk.
Ja, geen enkel probleem
Hi @Bokkebaas . Vervelend dat het niet helemaal wil lukken. Wellicht kan je screenshots delen van hoe je de poorten hebt geforward? Zie ook dit topic. Ik ben zelf niet een enorme expert op dat gebied maar wellicht dat @wjb zijn licht er dan even op zou willen schijnen.😅
Heb je ook een screenshot van de toewijzing van de application aan het IP adres van de Foscam camera?
Ik heb beide poorten geprobeerd, dus zowel 88 als 888 en nog een aantal poorten, maar geen van allen gaan open.
Maar op welke poort is jouw Foscam actief.
Mijn Foscam is gewoon op TCP poort 80 actief.
Mijn Foscam is gewoon op TCP poort 80 actief.
Ik heb poort 80, poort 88, poort 888 en nog enkele poorten geprobeerd. Op mijn interne netwerk werken ze allemaal perfect, maar van buiten mij eigen netwerk werken ze geen van allen.
Port-forwarding ingesteld voor TCP poort 80, maar geen resultaat. Thuis met mobiel prima verbinding met camera, maar onderweg geen verbinding.
Plaats eens een screenshot.
Ik neem aan dat je wel jouw publieke IP adres gebruikt om jouw camera te benaderen.
Ik neem aan dat je wel jouw publieke IP adres gebruikt om jouw camera te benaderen.
Ik geef het op, bedankt voor de moeite.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.