Beantwoord

Port Forwarding voor minecraft op V10a werkt niet

  • 28 June 2019
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

ik ben bezig met het port forwarden van mijn routor naar de normale minecrdaft poorten zodat ik weer met een paar vrienden kan spelen op een server.
ik probeer hat al een lange tijd maar als ik denk dat ik he heb gedaan en ik het dan kontrolleer via https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ dan staat er dat ik niet geportforward ben, HOe doe ik dit
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 June 2019, 14:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Xloosman, welkom! Er zijn verschillende topics over dit onderwerp. Ik hoop dat je je antwoord in een van die topics vind. Maak gerust gebruik van de zoekbalk hier op het forum. Mocht het toch niet lukken, laat het vooral hier in je eigen topic even weten. Wellicht is er een gebruiker die met je mee kan kijken om het werkend te krijgen!
bedankt deze topic had precies de info di ik nodig had
Ha @Xloosman, welkom! Er zijn verschillende topics over dit onderwerp. Ik hoop dat je je antwoord in een van die topics vind. Maak gerust gebruik van de zoekbalk hier op het forum. Mocht het toch niet lukken, laat het vooral hier in je eigen topic even weten. Wellicht is er een gebruiker die met je mee kan kijken om het werkend te krijgen!
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed! Veel plezier ervan! 🙂