Beantwoord

Port Forwarding werkt niet Experiabox V12

  • 15 October 2020
  • 6 reacties
  • 1170 keer bekeken

Wanneer ik Port forwarding voor mijn Experiabox probeer in te stellen, krijg ik dit niet voor elkaar. In de Experiabox staat het goed ingesteld naar mijn idee (local host 192.168.2.48 - extern host een sterretje “ * ”), en ook de poorten die ik wil gebruiken (UniFi Software in een docker container op mijn Ubuntu server, SSH, etc.)

Dus bijv. voor SSH heb ik poort 22 open gezet (lokaal en remote) in de Experiabox, op IP adres 192.168.2.48, maar deze is remote niet benaderbaar.

 

Ik heb zelf redelijke ervaring met port forwarding en networking, maar ik kan het probleem niet vinden. Ik heb tevens de Experiabox V12 al naar standaard gereset, maar ook dit was tevergeefs. Ik vraag me af of iemand mij kan helpen en of dit een bekend probleem is.

 

Ik heb ook een UniFI Security Gateway liggen maar nog niet aangesloten. Is het misschien slim om DMZ aan te zetten op de standaard KPN Experiabox, en middels de Security Gateway een nieuw netwerk op te zetten, om zo vers te beginnen?

icon

Beste antwoord door wjb 22 October 2020, 17:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Weet iemand of ik toevallig iets over het hoofd zie?

Het zou gewoon moeten werken, @nielsoet . Ik mention @Nick83  en @wjb  hier nog even. Die zijn veel beter thuis in deze materie.

Reputatie 7

Plaats anders eens screenshots van de instellingen op de V12.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.

Sorry thanks. Verkeerde IP instellingen op de 192.168.2.48 host. Solved.

Ok! Dank voor de update. Fijn dat het nu werkt.