Beantwoord

Port Forwarding werkt niet op mijn nieuwe thuis netwerk

  • 24 July 2019
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

Goedenavond,

Vandaag hadden mijn vrienden het idee om een keer weer te gaan Minecraften, omdat ik altijd de man was die minecraft servertjes had en daar kennis over heb dacht ik dat regel ik nu wel weer. Echter krijg ik het niet voor elkaar om poort 25565 open te krijgen na de verhuizing met een nieuwe setup. Ik heb verschillende dingen opgezocht maar zonder succes.

Hoe mijn setup er uit ziet:
Meterkast: Experia Box V10A (firmware: v5.00.20 build190)
Slaapkamer: Asus RT-AC68U (firmware: 3.0.0.4.384_45717)

Wat ik al geprobeerd heb:
  • Firewall regels toevoegen op PC
  • Reset router
  • Poorts open op Experia Box
Enkele screenshots:
Experia Box port mapping
Asus Router port forwarding
Asus Router Firewall
Als er meer screenshots nodig zijn hoor ik het graag.

Verder ben ik radeloos hoe ik het moet oplossen... 😞 en hoop dat iemand mij kan helpen 🙂
icon

Beste antwoord door Nick83 24 July 2019, 20:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Pprobeer het eerst eens zonder Asus router er tussen. Of zet de Experiabox in DMZ. Probeer eens wat verschillende mogelijkheden...
Pprobeer het eerst eens zonder Asus router er tussen. Of zet de Experiabox in DMZ. Probeer eens wat verschillende mogelijkheden...
Ik zal het eens proberen. Echter heb ik niet zo heel veel verstand van netwerken 😬
Reputatie 7
Badge +24
Echter heb ik niet zo heel veel verstand van netwerken 😬
Dat dacht ik al. Je hebt namelijk leuk je ip adressen weggepoetst, maar dat zijn interne adressen. Die heeft iedereen en die zijn totaal niet boeiend.

Beet je vergelijkbaar met kamernummers in een hotel. Dat iemand in kamernr 36 zit, daar heb je niks aan zolang je niet weet waar dat hotel staat.
Reputatie 7
Badge +30
Is het gelukt om de port forwarding werkzaam te krijgen, Timo?