Beantwoord

Port mappings experiabox v10a verdwijnen

  • 18 maart 2019
  • 31 reacties
  • 1030 keer bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Ik heb dit topic gestart. De "oplossing" was om de router naar fabrieksinstellingen terug te zetten.

Nu 2 maanden later, wil ik een nieuwe rule toevoegen. Helaas wederom hetzelfde probleem.
Er is gewoon iets niet lekker in de configuratie van portmappings!!!

Ik kan me niet voorstellen dat je iedere keer terug moet gaan naar fabrieksinstellingen om je lijst opnieuw in te voeren.
Dat is ook wat ik heb geconstateerd. Dat je hem naar een tijdje weer een factory reset moet geven als je weer een aanpassing wil doen.
Nu is het mij wel ineens gelukt door een port mapping te definiëren en deze bij aanmaken disabled te laten. Dus het vinke bij enabled uitvinken.

Daarna opslaan. Ik zag hem toen staan met een rood kruis.
Editen en enable. Opslaan. En toen stond de mapping er wel!

Wellicht een testje waard?
HIer zelfde probleem, na poort toewijzen is deze na paar seconden weer veranderd naar andere poort. Rare routers die Arcadyan
Ik snap wat je bedoelt. Maar volgens KPN zijn we niet goed.
Heb hetzelfde probleem nog steeds. Iedere keer factor default..... Dan werkt het heel even.
Reputatie 7
Badge +28
Irritant dat dit probleem nog steeds bestaat. Wat voor mij niet duidelijk is, is waarom niet iedereen hier last van heeft. Dat maakt het lastig om de oorzaak te achterhalen.

Er komt een nieuwe update aan van de V10A voor het einde van het jaar. Ik heb navraag uitstaan of deze portforwarding bugs hierin zijn verholpen. Zodra ik meer weet kom ik er op terug.

Reageer