Beantwoord

Portforwarden wil niet lukken op V8

Hallo,
Ik probeer al enige tijd om onze experiabox v8 te portforwarden maar dit wil maar niet lukken.
Als ik een poort probeer te openen lukt dit niet, het is de bedoeling om poort 25565 of 8000 te openen (de poort zelf maakt niet heel veel uit) maar via canyouseeme.org staat er dat de poort niet open is.
wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 9 juli 2018, 14:12

En, wat is het probleem? Heb je al simpelweg de server gestart en getest of het werkt?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Die sites die testen of een poort open staat vertrouw ik meestal niet zo. Als de instellingen in de experiabox goed zijn dan blijkt zo'n poort vaak toch wel gewoon open te staan. Kun je een schermafdrukje posten van de portforwarding om de instellingen eens te controleren hier ?
Reputatie 7
Badge +30
Die sites die testen of een poort open staat vertrouw ik meestal niet zo. Als de instellingen in de experiabox goed zijn dan blijkt zo'n poort vaak toch wel gewoon open te staan. Kun je een schermafdrukje posten van de portforwarding om de instellingen eens te controleren hier ?Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Het probleem is dat iedereen direct die checks geloofd, terwijl die alleen werken op basis van TCP (SYN) en er dan dus een service aan die poort gebonden moet zijn die actief luisters naar SYNs.

Robin
hier de afbeelding van de instellingen

moet ik ook nog iets veranderen in de firewall?
Reputatie 7
Badge +30
En, wat is het probleem? Heb je al simpelweg de server gestart en getest of het werkt?

Reageer