Vraag

Portforwarding box12 lijkt niet te werken

  • 9 May 2021
  • 7 reacties
  • 113 keer bekeken

Goedendag ,

Ik had een experiabox V10a en heb inmiddels een V12 gekregen.

En had met beide een probleem met Port Forwarding:

Ik heb een synology Nas waarbij ik vpn (L2TP/IPSec) heb ingesteld, locaal (lan) werkt alles maar als ik de poorten 500, 1701, en 4500 (UDP) open zet naar het lokale ip adres 192.168.2.60 (Synology NAS) dan krijg ik via een ander locatie geen verbinding ook niet via mijn telefoon (hotspot) lukt het niet.

zie instelling V12:

kan iemand mij vertellen wat het probleem kan zijn?

admin: eigen topic aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Bas van den Heuvel Goed dat je dit hier op het kpn forum navraagt. We hebben een grote community en veel van de leden zijn ontzettendgoed thuis in deze materie. Ik kijk @Nick83 even met een schuin oog aan: misschien heeft hij goede tips voor je? 

Hallo @Bas van den Heuvel Goed dat je dit hier op het kpn forum navraagt. We hebben een grote community en veel van de leden zijn ontzettendgoed thuis in deze materie. Ik kijk @Nick83 even met een schuin oog aan: misschien heeft hij goede tips voor je? 

Beste Bart,

 

Ik ben zelf netwerkbeheerder maar wil niet bijdehand doen.

Maar alles wat ik lees heb ik al gedaan.

Hoopte op een goede oplossing of ideeën (niemand is perfect toch)☺️

Ben zo langzamerhand echt aan het overwegen om over te stappen, al ben ik altijd zeer tevreden over KPN zowel zakelijk als privé.

Met vriendelijke groet,

 

Bas van den Heuvel 

Ik ga vandaag ook eea checken met wireshark en laat iemand anders via Ziggo mijn vpn testen. zowel open vpn als L2TP/IPSec.

Reputatie 7
Badge +24

@Bart_ Er loopt nog een ander topic waarin @Bas van den Heuvel geholpen word.

@Bart_ Er loopt nog een ander topic waarin @Bas van den Heuvel geholpen word.

Beste Nick of Bart,

Ik zit voor de tweede keer op het forum met een tussentijd van ongeveer twee jaar.

denk dat ik iets verkeerd heb gedaan.

Kan ik een van de twee sluiten (anders gaat het een zooitje worden)

Reputatie 7
Badge +20

Scherp @Nick83 , het was mij even ontgaan. Dank voor de update. Ik stel voor dat het gesprek over dit probleem verder gaat in het andere topic. Ik zal deze sluiten. 

Scherp @Nick83 , het was mij even ontgaan. Dank voor de update. Ik stel voor dat het gesprek over dit probleem verder gaat in het andere topic. Ik zal deze sluiten. 

Top 👍