Beantwoord

Portforwarding lukt maar niet

• 12 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 147 keer bekeken

Ik wil dus moonlight gamestream over het internet opzetten, ik heb IPv6 maar mijn locatie waarin ik me dan bevind niet, ik zou graag portforwarding willen instellen, maar ik kan niet streamen over het netwerk. KPN moet zo dom zijn om mij niet te helpen, of denken ze dat ze met hun shiny 500mbps internet geen geeks zoals mij aantrekken.Tot nu toe met 4 medewerkers hierover gesproken waarvan 1 niet eens wist wat dat was. Maar ik heb de Experia V10 maar ik kan via de firmware maar die port forwarding maar niet voor elkaar krijgen. ik heb firmware V1.01.00T03.0 op modem h369A. ik kan op mijn eigen netwerk niet eens via mijn IP adres mijn PC zoeken. Ik wil graag TCP 47984, 47989
UDP 47998, 47999, 48000, 48010 forwarden. Kan iemand een stap voor stap uitleg geven? Waarschijnlijk deed ik iets fout
icon

Beste antwoord door wjb 12 oktober 2017, 23:31

Heb je dit topic al gelezen?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Heb je dit topic al gelezen?
@wjbik zie geen optie voor mac adres?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Die is er tegenwoordig niet meer, wel voor IP-Adres, voor de rest zijn de stappen hetzelfde.

Robin
Reputatie 7
En vergeet niet het IP adres vast te zetten m.b.v. een DHCP binding.
Ik wil dus GameStream over internet doen via moonlight. Betekend dat als ik bik bijvoorbeeld een vriend ben hij ook die ports open moet hebben? Of moet ik alleen bij de streaming host de ports open hebben.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +30
De streaming host moet die poorten geforwarded hebben. De client zet namelijk een uitgaande verbinding op voor zo ver ik begrijp uit de documentatie

Reageer