Vraag

post

  • 15 March 2019
  • 6 reacties
  • 154 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties
kunnen jullie mijn facturen per post stop zetten. ik kan het niet vinden om het zelf te doen. krijg het ook per mail. Alvast bedankt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @kom . Welkom op het forum. Over wat voor abonnement hebben we het? Alles in één of wellicht een analoog telefonie abonnement?
Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Dan ga ik voor je aan de slag!
@kom . Ik heb niks meer vernomen. Ik ga er van uit dat je probleem verholpen is. Zo niet, laat het weten!
Beste Erwin,

ik heb 2 abonnementen vaste telefoon en internet. en krijg van elk een factuur thuis gestuurd zonde van al het papier. want ik krijg het ook per mail. dus mijn vraag stop de facturen op papier en denk ook aan het milieu. Alvast bedankt. 😉
@kom Ik heb je vaste aansluiting gevonden en ga er voor zorgen dat de papieren factuur stopgezet wordt. Dat moet even via een omweggetje en zodra ik bevestiging heb dat het gelukt is, laat ik het weten!
Beste Erwin,

Bedankt voor de snelle reactie. Dit is dus waarom ik bij KPN ben toppie kerel.👍👌
Hoi @kom . Goed nieuws! Er is zojuist een nieuwe website gelanceerd waarbij je dit zelf in een handomdraai kunt regelen! :-)
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/factuurinstellingen-vastbellen.htm?wmstepid=telefoonnummer

Laat je weten of het hiermee opgelost is?