Beantwoord

prijs en wifi

  • 12 August 2020
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik ben al een geruime tijd klant. Ik heb vergeleken bij andere providers en kom ik goedkoper uit en kan ik beschikken over extra randapparatuur om het WiFi signaal in mijn woning te ondersteunen. Ik heden metingen verricht per woonlaag via het dashboard van kpn. Blijkt dat ik op de begane grond een goed signaal heb en de rest kan ik op de andere etages wel vergeten. Wil ik het goed hebben dan krijg ik extra kosten erbij. Voortgekomen omdat mijn zoon op bed gebruik moet maken van mijn hotspot van mijn telefoon want WiFi ontvangt hij slecht. Eigenlijk als totaal resultaat bedroevend en overweeg ik als oud medewerker en klant Kpn te gaan verlaten. Kosten zeer ontevreden en gebruik zeer ontevreden. 

icon

Beste antwoord door Joep1965 12 August 2020, 21:06

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

Als je de wifimanger doet en je Wi-Fi is lager de 20Mbt/s krijg je 2 experia wifi's gratis. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Andries Scheeper en welkom op het forum :)
 

KPN is geen prijsvechter dus je zult altijd wel een aanbieder vinden die vergelijkbare diensten aanbiedt voor een lagere prijs. Dat is niet waar KPN op inzet; wij zetten in op hoogwaardige kwaliteit en service. Dat neemt niet weg dat we ontzettend ver gaan in de ondersteuning van je Wi-Fi. Daarom hebben we de KPN Wi-Fi Manager ontwikkeld (kpn.com/wifimanager). Dit is een tool die de kwaliteit van de Wi-Fi bij jou thuis in kaart brengt en op basis daarvan verbeteringen doorvoert of komt met een gratis oplossing in de vorm van KPN Experia Wi-Fi (dit zijn Wi-Fi versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op de Experia Box) of een gratis Wi-Fi monteur. Ik verwacht dat beide oplossingen ook in jouw situatie tot de gewenste verbetering moet leiden. Je dient de Wi-Fi Manager trouwens 2 x volledig te doorlopen. Laat je ons weten wat hier uit is gekomen?

Reputatie 7
Badge +12

Hallo @Andries Scheeper , ik heb niks van je vernomen en ga het topic daarom sluiten. Hopelijk heb je iets gehad aan de informatie die hier is gegeven. Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben, laat het ons dan vooral weten! Voor nu in ieder geval nog een hele fijne dag toegewenst :)

Reageer