Beantwoord

Printer en camera verbinden

  • 24 October 2019
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Hallo KPN Heb een nieuwe experia box v10 A en heb veel problemen met het verbinden met Printer HP 4500  en met camera van HomeWizard en met de camera van KPN smart life

help hoe los ik het op

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Frumske 28 October 2019, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Frumske , dat wordt hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door het feit dat zowel de 2.4- als de 5.0-band dezelfde WiFi-naam gebruiken.

KPN heeft een tooltje om die namen verschillend te maken.

Veel apparaten hebben moeite met het onderscheiden van de 2,4- en de 5.0-band als de namen gelijk zijn en dat zal aan de hand zijn bij jouw camera en printer.

 

Hoi @Frumske. Welkom op het forum. 

We lopen een beetje achter vandaar mijn late reactie. Is het probleem er nog steeds en kun je iets met de tips van @Jan-D .

Hier is trouwens een linkje naar de servicetools: https://www.kpn.com/service/servicetools.htm

Je kunt ook overwegen om in het modem zelf in te loggen ( 192.168.2.254) en op die manier de netwerknamen te scheiden. 

Hallo allen

Het is inmiddels opgelost na 45 min met KPN aan de telefoon gehangen en samen naar de juiste handelingen

Bedankt KPN

Dank voor de update. Nogmaals excuus dat mijn reply zo lang duurde. Normaliter reageren we binnen een dag.

Ik ben blij dat het gelukt is!