Beantwoord

Printer en camera verbinden lukt niet

  • 13 June 2021
  • 13 reacties
  • 154 keer bekeken

Reputatie 1

Ik wil een printer en een camera verbinden met telefoon en laptop, maar experiabox verbindt niet. Nu zei de dame gisteren dat ik 5ghz uit moest zetten . Ze stuurde mij een link. Maar daarmee lukte dat niet, was in mijnmodem.kpn. vanochtend weer gebeld, maar deze jongen snapte er ook niets van en moest overleggen, om na ongeveer 25 minuten overleg weer terug te komen dat ik een tech iemand nodig had maar daarvoor moest ik eerst mijn contract veranderen met 5 euro extra. ??????????

Slechte service. Hoe nu verder. Toen ik de extra wifi punten kocht zeiden ze niet dat ik dan niets meer kon verbinden. Is dit een miskoop! Of is er bij KPN nog iemand die het wel snapt?

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 13 June 2021, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 1

Kon trouwens dus alleen met het forum iets bereiken zei hij. Verder nam hij alleen de telefoon aan denk ik..…

Hij wist net zoveel als ik....

Ik denk dat op werkdagen echt heel veel mensen aanwezig zijn, die kunnen vertellen hoe dat moet. Die zijn hier ook, maar dan moet je wel vertellen wat voor Experiabox (volledige type aanduiding) en wat voor printer (merk en type) je hebt. 

Je kan natuurlijk ook even proberen wat het effect is als je de printer tijdelijk even plaatst dicht bij jouw experiabox. 

Reputatie 7

Welke Experia Box heb je?

Welke extra wifi punten heb je?

Reputatie 7
Badge +24

Voor zoiets moet sowieso op werkdagen bellen. In het weekend is eigenlijk alleen voor storingen.

Verder: u heeft versterkers. Daarop is het onmogelijk om 5 GHz uit te zetten.

U had de printer en camera al voordat u de versterkers kocht? Toen deden ze het wel?

Reputatie 1

Alles al geprobeerd. ik heb de v10 met extra wifi punten. Monteur die de punten leverde zei niets over problemen met aansluiten, hij had zelfs mijn telefoonkabel verkeerd geplaatst bij installatie.

Dame gisteren zei 5 GHz uitzetten, verbinden en dan weer aanzetten.

 

Reputatie 4
Badge +2

Kon trouwens dus alleen met het forum iets bereiken zei hij. Verder nam hij alleen de telefoon aan denk ik..…

Hij wist net zoveel als ik....

Hier op het forum zijn vaak wel mensen aanwezig met technische kennis, dus dat is een goed advies lijkt me.

Ten tweede belde je denk ik met de klantenservice. De beste plek voor telefonische technische vragen is de tech helpdesk. Daar kun je inderdaad een abonnement op nemen:  https://www.kpn.com/hussel/voordelen/tech-desk.htm

Reputatie 1

Nee printer had ik niet . Camera vorig jaar wel aan gehad op oude experiabox zonder versterkers.

 

Reputatie 1

Ga toch geen abonnement nemen voor iets dat jullie dan verkeerd geadviseerd hebben 

Ga toch geen abonnement nemen voor iets dat jullie dan verkeerd geadviseerd hebben 

Je praat op dit forum niet tegen KPN aan (of het moet er expliciet bij staan). Het zijn voor dit soort vragen meestal particulieren die anderen helpen. 

Je kan hier dus beter “Lief” zijn.

Reputatie 1

Oh sorry, zag het kpn logo bij jullie naam staan. Verkeerd begrepen

Reputatie 7
Badge +24

U zou de versterkers uit kunnen zetten (stekker uit het stopcontact). En de Experiabox kunnen herstarten (ook even de stekker uit het stopcontact). Dan doet WiFi op de Experiabox het weer?

Dan je apparaten aankoppelen. En later de versterkers weer inschakelen. 

Reputatie 1

Bedankt Nick 83. Het is gelukt!👍

Reputatie 1

Alle anderen natuurlijk ook bedankt☺️