Beantwoord

Printer experiabox V8

• 25 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 357 keer bekeken

Vandaag mijn nieuwe printer ontvangen, een canon pixma ip7250.

Krijg deze niet draadloos aangesloten op het netwerk. Met meerdere computers geprobeerd, waaronder nieuwe MacBook.

Kan volgens mij alleen nog aan de experia box V8 liggen. Communiceert niet goed met de printer.

Kan ik een nieuwe experiabox krijgen, V9 of V10?
icon

Beste antwoord door Erik_ 30 oktober 2017, 12:48

Hoi Bioham, welkom op het forum! Heb je alle verschillende installatiemethoden uit de handleiding geprobeerd? Waar gaat het precies mis?

Hoe je IPv6 uitzet op deze printer weet ik niet, maar dat kun je eventueel navragen bij Canon support 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Vandaag mijn nieuwe printer ontvangen, een canon pixma ip7250.

Krijg deze niet draadloos aangesloten op het netwerk. Met meerdere computers geprobeerd, waaronder nieuwe MacBook.

Hallo @Bioham,

Welkom op het KPN Forum!

Onderstaand de instellingen - mijn Canon Pixma MG4100 series - die je gelijk even kunt checken op je MacBook:

Heb je op de printer zelf de juiste WiFi instellingen gebruikt voor Airprint, welke?

Kan volgens mij alleen nog aan de experia box V8 liggen. Communiceert niet goed met de printer.
Kan ik een nieuwe experiabox krijgen, V9 of V10?

Helaas ben ik geen kenner van de EBv8, wellicht dat een ander forumlid je hiermee wel even snel kan helpen. Wellicht makkelijk voor de EBv8 kenners, als je meer info geeft over wat je al wel hebt geprobeerd!?

Succes! 😎
Reputatie 7
Zet de IPv6 ondersteuning uit op de Canon en verbindt de printer opnieuw via wifi. Lukt het nu wel?
Dat van de IPv6 had ik inmiddels ook al gevonden bij andere topics. Kan dit alleen nergens vinden op een gewone pc. MacBook is van mijn vader. Ben eigenlijk ook benieuwd of een experiabox v9 of v10 ook dit soort problemen heeft.
Reputatie 7
Je moet IPv6 ook niet op de PC of macBook uit zetten, maar op de printer.
Maar hoe kom je in de printer? Mijn vorige printer had een display waar ik van alles op kon instellen, inclusief WiFi adres en wachtwoord. Deze printer heeft dit dus niet. Dus hoe kan ik dan de IPv6 uitschakelen?
Reputatie 7
Hmmm, dat gaat dan inderdaad niet lukken.
Hoe branden/knipperen de ledjes nadat je via wps die wifi verbinding hebt geprobeerd op te zetten?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Bioham, welkom op het forum! Heb je alle verschillende installatiemethoden uit de handleiding geprobeerd? Waar gaat het precies mis?

Hoe je IPv6 uitzet op deze printer weet ik niet, maar dat kun je eventueel navragen bij Canon support 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Is het gelukt om IPv6 uit te zetten en de printer werkzaam te krijgen, Bioham?

Reageer