Beantwoord

printer in wifi netwerk

Goedemiddag,

Ik heb mijn all in one printer geinstalleerd op mijn nieuwe laptop.
Eerst kon ik alleen maar printen, heb hem toen verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu kan ik alleen maar scannen.
Bij netwerkverbinding controleren kwam naar voren dat er conflicterende kanalen op de router of toegangspunt waren gedetecteerd. Als u problemen hebt met het afdrukken of scannen verbeter dan uw draadloze netwerk.

Kan iemand misschien aangeven waar dit aan kan liggen. moet er iets gebeuren in de experia box oid.
ik hoor het graag

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door huistijger 16 januari 2017, 08:14

Meestal is het zo als je de netwerkdriver van de printer installeert krijgt je een intern IP-adres 192.168.x.x
Je kunt ook handmatig een intern IP-adres toevoegen, let wel dat je een vrij adres gebruikt.
In de experiabox hoef je niets te veranderen.
Bij Epson printers en misschien ook wel bij andere merken moet je twee drivers installeren, één voor printen en één voor scannen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Meestal is het zo als je de netwerkdriver van de printer installeert krijgt je een intern IP-adres 192.168.x.x
Je kunt ook handmatig een intern IP-adres toevoegen, let wel dat je een vrij adres gebruikt.
In de experiabox hoef je niets te veranderen.
Bij Epson printers en misschien ook wel bij andere merken moet je twee drivers installeren, één voor printen en één voor scannen
Beste huistijger,
Dank je wel voor je antwoord.
Ik heb nog nooit een intern IP adres gemaakt en kan ook niet vinden waar ik dat moet doen.
kan je misschien wat richting geven dan kan ik verder.

Reageer