Beantwoord

Probleem met experia box

• 21 november 2018
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

De experiabox produceert al geruime tijd een hoog piepend geluid. Ook resetten lost dit niet op. Daarnaast blijkt hij ook erg warm te worden en hebben we regelmatig foutmeldingen mbt signaal/verbinding. Wat is de oplossing?
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 november 2018, 21:30

Hallo Tovertoos, Dat klinkt niet heel best. Welk versie Experiabox heb je in gebruik? Het lijkt mij verstandig om jouw modem om te ruilen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)? Dan kan het voor je in orde maken. Stuur je hier een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Tovertoos, Dat klinkt niet heel best. Welk versie Experiabox heb je in gebruik? Het lijkt mij verstandig om jouw modem om te ruilen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)? Dan kan het voor je in orde maken. Stuur je hier een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Hoi Marina. Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de gegevens toegevoegd in mijn profiel en wacht de oplossing af.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt Tovertoos, Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd. Waarschijnlijk heb je de verzendgegevens al gelezen in de sms, maar ik stuur je de gegevens voor de zekerheid nog in een priv├ębericht. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tovertoos, Heb je het nieuwe modem inmiddels aangesloten?

Reageer