Beantwoord

Probleem met Experiabox v10 + Cisco asa 5506 met voip telefoon en thinclient - geen verbinding

  • 29 August 2019
  • 5 reacties
  • 181 keer bekeken

Mijn vriendin will voor telfort/kpn thuiswerk gaan doen. Echter wij krijgen het niet in de lucht. Wij hebben een Experiabox v10 met kpn alles in 1. Voor het thuiswerk hebben wij een Cisco asa 5506 firewall met daarop een voip telefoon met weer daarop een thinclient. De modem geeft een ipadres af aan de firewall en die geeft op zijn beurt weer ipadressen af aan de telefoon en de thinclient. Echter wanneer wij het systeem opstart geeft de experia box een orange lampje weer, deze geeft het signaal niet naar buiten toe.

Weet iemand hierop een oplossing?
icon

Beste antwoord door Pjg1970 3 September 2019, 11:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@Erik_ weet jij hierop iets?
Deze topic kan gesloten worden probleem opgelost
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat we nog niet in dit topic hadden gereageerd, excuses voor de vertraging, Pjg! Heel fijn om te zien dat het probleem toch is opgelost. Zou je eventueel nog willen aangeven wat de oplossing was?
Deze topic kan gesloten worden probleem opgelost

Nieuwe Cisco, nieuwe thin client web nieuwe telefoon. Lol. Het oude was niet goed geprogrammeerd
Reputatie 7
Badge +30
Dank je! Mooi dat jullie er achter zijn gekomen dat dit het probleem was en dat het nu is opgelost 🙂