Beantwoord

Probleem met Sonos Beam na update Experia Box V10

  • 11 August 2021
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

In de nacht van 10-08 tot 11-08 is er een kpn update geweest met name om de superwifipunten aan te passen. Sindsdien werkt de sonos beam niet meer. Kan geen contact krijgen met het netwerk dat bestaan uit exoperiabox 10v en 3 superwifipunten. KPN kan het probleem ( nog) niet verhelpen. Wat is goede raad. Inloggen op de “thuis”app werkt niet omdat ik geen beheerderswachtwoord bezit. Ik kan niet bij de instellingen van het modem

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

icon

Beste antwoord door Pauwerful 11 August 2021, 22:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6

Kan zijn dat je superwifi punten niet meer goed zijn verbonden met je huidige netwerk. Waardoor je nu verschillende wifi namen ziet in je netwerk. Ik raad aan om al uw Superwifi punten te resetten dan de KPN Thuis app te installeren op uw mobiel en de instructie op te volgen voor het plaatsen van de superwifi punten in de app. Nadat je dit gedaan zou het je het wifi lampje op de experia box v10 uit zien staan. Dan staat alles correct.