Beantwoord

[PROBLEEM] Poort forwarding - IPv4 op ExperiaBox V10

• 31 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 339 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb nu een tijdje de experiabox V10 alles goed en wel alleen nu wil ik wederom een poort forwarden voor een applicatie maar de poort blijft dicht en ik heb geen idee wat het probleem precies is. Onderstaand de screenshots

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 31 augustus 2017, 10:19

Hoi,

Is 9093 dan wel een inkomen poort? En werkt ie nu wel? Want persoonlijk zou ik niet direct op die checkers afgaan maar gewoon testen of t werkt.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat draait er op 9093? Die checker geeft alleen OPEN aan als je een TCP service draait op die poort.
Daar draait een service van mijn programma op voor device monitoring, er is een regel toegevoegd aan de firewall op deze machine en bv. poort 4002 is op dezelfde manier geforward en die werkt wel.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Is 9093 dan wel een inkomen poort? En werkt ie nu wel? Want persoonlijk zou ik niet direct op die checkers afgaan maar gewoon testen of t werkt.
Grappig, nu je het zegt hij werkt gewoon inderdaad. Mij is verteld dat ik moet checken of de poort open staat met zo'n checker.
Reputatie 7
Badge +30
Ha, mooi. Als je het mij vraagt zijn die dingen ruk en als je applicatie geen TCP ACK/SYN+ACK stuurt dan werkt ie al niet meer.

In iedergeval fijn dat het werkt!
Reputatie 3
Die checkers, heb ik gisteren/vandaag, gemerkt heb je niet veel aan.
Beter, doe een test via grc.com; even wat leeswerk, maar dat levert gelijk een overzicht op van geopende poorten, suc6!
Check even bij Leaktest, halverwege de pagina (eerst Shields Up klikken).
Wel belangrijk: info even doorlezen.

Reageer