Beantwoord

Problemen Experiabox v10a

  • 11 March 2019
  • 3 reacties
  • 216 keer bekeken

goedenmiddag,

internet op tv en mobiele telefoons valt steeds weg. Kan dan geen ip adres ophalen.
ook vaak geen verbinding met de tv, hiervoor moet de Experiabox helemaal uitgezet worden en weer opnieuw opstarten voor er weer beeld is.
ook de laatste tijd veel problemen met de draadloze verbindingsset, waardoor we vaak stilstaand/stotterend beeld hebben.
overigens is dit gezeur begonnen sinds onze oude Experiabox omgeruild is, omdat deze een betere WiFi zou hebben.
tot nu toe dus niet tevreden met de nieuwe Experiabox, mede omdat ik ook minder aansluitingen heb dan op de vorige, waardoor ik er nu 1 tekort kom.

iemand een goede oplossing.

Mvg Arjan.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 12 March 2019, 11:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
De "oplossing" scoor een V10 (zonder A) oo marktplaats of smijt de V10A de deur uit als je glasvezel hebt.
Mijn voorlopig advies is om alles uit te zetten. De bestaande draadloze verbindingen te verwijderen. En vervolgens op orde van binnenkomst de apparaten weer aan te sluiten.
Dus eerste de experia box -> wachten tot alle lampjes branden -> devolo's aanzetten (eventueel opnieuw koppelen ) -> vervolgens itv tuners -> wachten tot de lampjes branden -> vervolgens alle draadloze apparaten opnieuw verbinding laten maken.
Tevens rekening houden met de storingsgevoeligheid van devolo's en proberen conform deze instructies aan te sluiten.-> https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset.htm

Het klinkt omslachtig maar op die manier kunnen we een goede basis neerzetten. Als de problemen dan terugkomen heb ik een goed aanknopingspunt om verder analyse te doen.
Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er voorlopig van uit dat het is opgelost. Zo niet, laat het weten!