Beantwoord

Problemen met verbinden Xbox na aansluiten WiFi versterkers

  • 26 April 2019
  • 3 reacties
  • 710 keer bekeken

Hallo ik heb nu twee experts WiFi versterkers aangesloten om mijn WiFi te verbeteren. Nu kan ik wel mijn WiFi verbinding vinden op mijn Xbox maar geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken met het draadloze netwerk.

experiabox V10

icon

Beste antwoord door Marina_ 2 May 2019, 09:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Pim1987, Veel ervaring met een XBOX heb ik niet, maar hoop dat iemand anders je er wat advies over kan geven. De Experia WiFi sluit je bekabeld aan op de Experia Box en de andere (ook bekabeld) op de tweede locatie. Dit omdat de Experia Wifi de wifi van de Experia Box uitzet. Is dit hoe je het hebt aangesloten? Zou je ook nog willen aangeven welke XBox je hebt?
Hoi Marina, bedankt voor je bericht.

ik heb beide versterkers bekabeld aangesloten, 1x boven en 1x in de meterkast.

De Xbox one heb ik.

ik vind de WiFi wel maar kan niet verbinden, Xbox geeft aan dat het een Mac adres filtering kan zijn maar dat deed hij voorheen ook niet.

verser lees ik in topics dat het het aantal verbindingen kan zijn op de xperia...

gr Pim
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan @Pim1987. In dit topic beschrijft Peter.K. een mogelijke oplossing. Heb je dit al eens getest?

Ik had hetzelfde probleem sinds ik 2 Experia Wi-Fi versterkers had aangesloten. Mijn Xbox one zag het netwerk maar kon er niet mee verbinden. Voor mij was de oplossing om in te loggen op de router en daar UPnP (weer) aan te zetten. Daarna de Wi-Fi versterkers een reset gegeven door het knopje achterop in te drukken totdat er 3 rode lampjes komen. Even wachten totdat het lampje weer blauw is en daarna opnieuw verbinden.

Reageer