Beantwoord

Problemen sinds aansluiting Wifi versterker.

• 15 februari 2018
  • 3 reacties
  • 130 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben alles in 1 van KPN (TV, Bellen en Internet).

Wij hebben sinds kort een wifi versterker (Software versie 001.007.84) aangesloten op onze experia box v9 (Software versie V1.01.00T10.0).
Sindsdien krijgen we op beide iTVs (1tje is draadloos verbonden en de andere met de draad) error 143. Na een modem herstart werkt het weer, maar het komt elke keer terug. Ook het internet op de computer aangesloten op de wifi versterker (via draad) valt vaak weg/is sloom.

Ook de wifi rond de wifi versterker is slecht/valt weg. Toen we nog een eigen router erop hadden aangesloten waren deze problemen er nog niet.

Weet iemand een oplossing/iets wat we kunnen proberen?

TOEVOEGING De livechat heeft helaas niet geholpen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door stijnb1234 21 februari 2018, 21:06

Excuses voor de late reactie. Ik heb de wifi versterker een paar dagen geleden opnieuw geïnstalleerd, en heb tot nu toe geen problemen meer goed. Hierbij is het probleem dus opgelost voor nu.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Stijnb1234 en welkom op het Forum. De betreffende foutcode betekent dat de ontvanger geen verbinding krijgt. Laten we alles even stap voor stap bij langs gaan: ik wil graag duidelijk hebben hoe je alles precies hebt aangesloten. De problemen spelen dus sinds je de WiFi-versterker gebruikt? Hoe heb je deze precies aangesloten: bekabeld of draadloos?

Dan de tv-ontvangers: hoe heb je de tv’s precies aangesloten op de Experia Box. Ik lees dat je één bekabeld hebt aangesloten, rechtstreeks op de Experia Box en eentje draadloos. Gebruik je hiervoor een Draadloze Verbindingsset?

Wat gebeurt er als je de WiFi versterker er helemaal tussenuit haalt?
Reputatie 7
Badge +19
Dag Stijn. Ik heb geen reactie meer van je gelezen. Mag ik er vanuit gaan dat alles weer werkt zoals het moet. Laat het weten als er nog iets is waar je hulp bij nodig hebt.
Excuses voor de late reactie. Ik heb de wifi versterker een paar dagen geleden opnieuw geïnstalleerd, en heb tot nu toe geen problemen meer goed. Hierbij is het probleem dus opgelost voor nu.

Reageer