Beantwoord

Problemen WiFi sleutel en Playstation

  • 2 August 2020
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb ook problemen met mn PS3 kan via wifi niet online komen ondanks opgeeven sleutel.

Via de kabel kom ik er ook niet in zou toch moeten werken bedraad.

 

Heb pairbonding laten aanleggen door kpn jaar geleden wilde weer eens ps3 gebruiken maar ja zal je eerst op internet moeten komen om te updaten natuurlijk. 

Maar tips zijn welkom, al het andere werkt wel via wifi of kabel.

Al verschilt de snelheid best veel via gsm  120 down en 60 upl snelheid en via laptop 55 down 30 upl snelheid en laptop draaid op w10 toschiba 3 jr oud en een 2 jr oud  via speedtest ookla

 

Heb nog nooit zitten rommelen in V10 dus alles via updates van KPN ga daar niet in rommelen 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Digi Daisy 6 August 2020, 23:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 2
Badge

Heb je vanuit de PS3 de verbinding al eens getest, terwijl deze bekabeld aangesloten is? Wat krijg je dan te zien?

Reputatie 2

Ja bekabeld werkt hij nu .

Heb updates uitgevoerd nu.

 

Maar V10 box kan externe usb niet gebruiken maar als ik hem zou kopen voor 199.00 kan die wel gebruikt worden ook zoiets.

Ben met radiostation opzetten en cloud  bezig vanuit huis, en ben nu aan het zoeken voor goede provider kpn / ziggo voor naam site, buma enz enz al in bezit alleen nog ff puzzelen hoe of wat voor start januari.

 

👍👍👍

Reputatie 7
Badge +30

Beste @New Joke City, welkom! Hoe staat het er nu voor? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? Een radiostation opzetten klinkt super interessant!

Reputatie 2

Laat ik binnenkort wel weten.

Is een hoop regelwerk, en moeten kijken kwa kosten in het begin. 

Want in het begin word het spaarpot plunderen.

Misschien eerst op gewone huisaansluiting, voordat ik overga naar ander type aansluiting.

Moet tenslotte een inkomen proberen te genereren hieruit.

 

👍

Reputatie 7
Badge +30

Ja, het is een flinke investering. Dat kan ik me goed voorstellen! Succes ermee :-).