Beantwoord

Problemen wifi verbinding met Denver Camera

• 6 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb problemen met Wifi-verbinding met Denver Camera via mobieltel.
Na diverse keren meting van KPN gedaan blijft verbinding on mogelijk (apparaat geeft aan geen goede verbinding) na de gedane test krijg ik als slot antwoord aanschaf Wifi versterker aanschaffen.
Tijdens een eerdere Chat met KPN bleek het mogelijk een gratis Wifi-versterker te kunnen krijgen en toen
werd de Chat plotseling vverbroken

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia_ 9 oktober 2018, 16:16

Hallo @parkieten, lastig dat je hier tegenaan loopt! Je laat weten dat je problemen met je camera hebt, maar je hebt het ook over problemen met je wifi. Zijn dit niet twee aparte dingen? Welke problemen heb je met je camera? Is dat iets met port forwarding of is de wifi echt ontoereikend? Welke test heb je gedaan? Is dat de Wifi Tuner? Daar krijg je soms ook gratis apparatuur, wellicht dat mijn collega dat bedoeld heeft. Ik ben benieuwd naar je reactie.

Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Via deze link kom je uit bij je forumprofiel. Mocht je echt een internet probleem hebben, dan kan ik met je meekijken aan de hand van deze gegevens.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als je nog hulp wenst, geef maar een gil!
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @parkieten, lastig dat je hier tegenaan loopt! Je laat weten dat je problemen met je camera hebt, maar je hebt het ook over problemen met je wifi. Zijn dit niet twee aparte dingen? Welke problemen heb je met je camera? Is dat iets met port forwarding of is de wifi echt ontoereikend? Welke test heb je gedaan? Is dat de Wifi Tuner? Daar krijg je soms ook gratis apparatuur, wellicht dat mijn collega dat bedoeld heeft. Ik ben benieuwd naar je reactie.

Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Via deze link kom je uit bij je forumprofiel. Mocht je echt een internet probleem hebben, dan kan ik met je meekijken aan de hand van deze gegevens.

Reageer