Beantwoord

PS4 bekabeld aansluiten

  • 4 January 2020
  • 5 reacties
  • 1189 keer bekeken

Ik heb op zolder slechte wifi dus de ps4 ouds aangesloten met een kabel vanuit de box beneden.  Nu klaagt mijn zoon sinds een week opeens dat fortnite hapert af en toe.  Ik heb opnieuw opgestart en de kabels eruit gehaald,  maar probleem blijft.  Wat kan ik doen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 January 2020, 10:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Trixx. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat dit gebeurd. Merk je wel verbetering na het bekabeld aansluiten van jouw Playstation? Zou je op de Playstation willen bekijken van welke NAT-type jouw console gebruikt maakt en wat jouw internetsnelheid is? Dit doe je door op je PlayStation 4 naar ‘Instellingen’ te gaan en daarna te kiezen voor "Netwerk”. Kies ‘Internetverbinding testen’. Bij de resultaten zie je onder andere “NAT Type” staan, waarachter vermeld staat wat jouw huidige NAT-type is en wat de maximale internetsnelheid is.

Maak je misschien nog steeds verbinding met het WiFi netwerk? Wellicht moet je jouw internetverbinding opnieuw instellen op de PS4. [Netwerk ] > [Internetverbinding instellen] en selecteer vervolgens [Een netwerkkabel gebruiken ]. Als je de optie [Eenvoudig] selecteert en de aanwijzingen op het scherm volgt, worden automatisch de standaardinstellingen gebruikt.

Ik hoor graag van je!

 

Hallo bedankt voor je redactie,  ik heb NAT type 2 verbinding snelheid downloaden 51.1 mbps en verbindings snelheid 26,1 Mbps. Het gaat  nu best weer goed.  Mijn zoon zegt dat het alleen bij een bep. vriendje is en dat die partyleider is en slecht internet heeft.  Kan dat ermee te maken hebben? Dan lijkt het me simpel,  niet meer spelen met dat vriendje😂

Badge +12

Hallo bedankt voor je redactie,  ik heb NAT type 2 verbinding snelheid downloaden 51.1 mbps en verbindings snelheid 26,1 Mbps. Het gaat  nu best weer goed.  Mijn zoon zegt dat het alleen bij een bep. vriendje is en dat die partyleider is en slecht internet heeft.  Kan dat ermee te maken hebben? Dan lijkt het me simpel,  niet meer spelen met dat vriendje😂

 

Dat kan er zeker mee te maken hebben. Voor online gamen heb je max. 15 Mbps nodig.

Heel erg bedankt,  ik ben denk ik geholpen.  Gr. 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het nu goed werkt. NAT type 2 en een verbinding van 26,1 Mbps zou voldoende moeten zijn on ongestoord online te kunnen gamen. Graag gedaan @Trixx. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 

Reageer