Beantwoord

Remote iTunes werkt niet goed met Experiabox V10

Ik heb sinds kort een Experia V10 box. Sindsdien werkt Remote itunes op mijn iphone5 en ipad niet goed.
Ik krijg bijvoorbeeld geen contact met itunes (waar j eeen code moet invullen) als ik een bibliotheek wil koppelen. Als dan toch eenmaal bibliotheek op iphone gekoppeld is, is ie kort daarna weer onvindbaar.
Ik heb op alle devices de meest recente sw versie. Upnp staat aan. WPA2 ingebruik. Wie weet een oplossing?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door miel.gerritse 3 april 2017, 20:02

Hi Justin,

Heb inderdaad box van de netspanning gehaald en opnieuw opgestart.
Zonder aanwijsbare oorzaak lijkt t sinds gisteren te werken. Erg vreemd, maar zolang t goed gaat blijf ik er maar even van af 🙂
Groet, Miel

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Miel, welkom op het forum! Vervelend dat dit niet meer goed werkt. Heb je UPnP aanstaan op de Experia Box? In het Experia Box V10 - Veelgestelde vragen topic wordt uitgelegd hoe je dit doet 🙂

*edit: sorry, niet helemaal goed gelezen. UPnP staat dus aan. Heb je de Experia Box al eens een reset gegeven? Je geeft aan geen contact te krijgen met iTunes. Krijg je een foutmelding?
Hi Justin,

Heb inderdaad box van de netspanning gehaald en opnieuw opgestart.
Zonder aanwijsbare oorzaak lijkt t sinds gisteren te werken. Erg vreemd, maar zolang t goed gaat blijf ik er maar even van af 🙂
Groet, Miel
Reputatie 7
Badge +22
Ha Miel, gelijk heb je! Als het werkt, dan werkt het 🙂

Mochten er weer problemen optreden, laat het dan weten!

Reageer