Remote management activeren Experia Box Versie 10

  • 2 May 2019
  • 1 reactie
  • 2218 keer bekeken

Ik heb remote management geactiveerd op de Experia Box Versie 10 op een locatie X. Nu probeer ik op een andere locatie (locatie Y) in te loggen via Extern Bureaublad op een PC die verbonden is met het netwerk. Echter werkt dat helaas niet.

Onderstaande instellingen zijn geactiveerd op de router (ZTE - http://192.168.1.254).
Remote management met IP-adres geactiveerd. Zie onderstaande screenshot:


In de optie Poort forwarding - IPv4 en dan Application Configuration, heb ik het protocol op TCP en de poorten 8001 opengezet:


En in de Poort - Forwarding IPv4 het IP-adres opgegeven:



De optie UPnP IGD is niet geactiveerd.
Kan iemand mij helpen om vanaf een andere locatie in te kunnen loggen op de PC? Of is dat niet mogelijk met de versie 10 van de Experia Box? Alvast bedankt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jeroen, welkom hier.

Ik laat me graag verbeteren door andere gebruikers hier, maar volgens mij hoef je dat niet in te stellen in de Experiabox, heb ik in ieder geval niet moeten doen om dit voor elkaar te krijgen.

Dit dien je in de computers zelf te doen, en allerbelangrijkst, de computer die je wilt benaderen moet niet in slaapstand/sluimerstand staan. Lees dit anders ook even door.